17 Februari 2011

nu ligger man i sängen och tar de mest lugnt tanken va ja skulle åka iväg men syrran sabba min dag så nä de blev inte så. nu är ja sjukt trött min morgon blev inte som ja väntat mig men va ska man göra klockan ringde inte så va tur ja vakna själv och hade bil idag. börja  6 så behövdes där.  men kan ju inte sova än. 
imon blir de inget jobb utan carro å gaia. = )

jobbat så mkt nu så ska bli skönt att vila även om de känns väldigt bra på jobbet. man har kommit nära barn, perrsonal å en del föräldrar.

synd bara att mina utslag blir värre av jobbet. men man får ta de positiva me de negativa. = )

de e mkt i huvudet just nu å varit länge nu så hoppas de kan lugna sig om ett tag men de dröjer nog minst en månad till tyvärr bara till å kämpa på.

nää nu orkar ja inte skriva här ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0