måndag 21 Februari 2011

nu ska vi se. de e måndag och jag är sjukt trött på den jobbiga känslan som ligger över mig för den förstör så för mig. men som sagt de tar väl några månader till. hade ju tänkt ha en lugn helg visst ja jobbade inte men så lugn som ja hade tänkt mig blev den inte tyvärr. fredag blev bra träffa carro,alice och gaia. var även iväg och bowlade å de gick riktigt bra i slutet. = )  4 strike av 5 i slutet :)   resten av helgen va till stor del ett rent helvete. fy fan va man bara inte orkar me vissa saker ibland.  men visst fanns de bra saker me träffa tezzan å hennes vän me hund, sedan åkte vi hem till tezzan å rich å tjöta.  träffat daniel me å haft en del bra stunder tsm.

men nu jobbade jag idag å imon. sen får ja se.
veckan: ska träffa fia, gaia, jobba, ut och äta, fira mamma och jobba vidare här hemma.



jag skrev ju för ett tagsedan om att ja ev skulle byta rum till ett större, de gamla som syrran hade förrut. och ja de e på väg de kommer att hända trott de lr ej. från att ha varit avlastningsrum, torkrum å ja vet inte vad så e de en bra bit på vägen nu. 
här kommer lite bilder från start till hur de e nu.

:O
:)                                                 

                                                                                                                          
kollar på färg å gardiner å så nu. = )

men ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0