kan de bli en bättre dag? *not*

tjosan
ännu en dag.  idag tänkte jag att ja skulle komma upp i tid men hur de gick e ju en helt annan grej... klockan ringde kl 7 å va la rätt okej pigg men tänkte ja kan ligga kvar en liten stund till ja råka somna om å hade såkat stänga av klockan så vakna tio i igen panik bussen gick tio i =/    skynda mig för att hinna me fem över bussen men när ja väll kommer ditt har inte den tidiga kommit än... å den andra kommer inte fören tio över bussar alltså att dom alltid ska vara sena...  å sofia skrämde mig på bussen den tanken har inte slagit mig de får inte vara sant då vet ja inte va ja ska ta mig till =/  =s

på sista lektionen var de gruppövningar en var räkna trejanglarna i trejangeln ja va den som räkna i min dom andra blev konstiga av att bara kolla på den... litade på mig å var ända gruppen som räknat rätt sen =D *stolt*
läran blev arg å de va verkligen ovanligt för den läran har så svårt för de va hon börjar alltid skratta själv haha =P haha
men nu blev hon arg sa till en " jag tycker du ska ta å hålla käften"   va vi skratta... blev så shckade =P

stress stress för att hinna hem å äta innangympan skulle öva in för avslutningen å de gick ju rätt okej fick en del sparkar å armar här å var men de va ju volter så  man får tåla de...

trots kramper i magen illamående å huvudvärk nu på kvällen så har de varit en rätt okej da...
mkt skratt i skolan... ni får dagarna att gå för mig... <3         men pratkvarnen höll mig kvar idag =/  haha

ingen första lektion imon självständigt arbete så kunde ju ha jobbat hemma om ja nu haft grejerna hemma men nä ork ska sova så börjar 12.40  me dans prov kommer la gå bra om man får rätt killar att dansa me...

men ha en bra kväll

å vill ni se en misslyckad avslutning så kom den 4 dec... för har man en boss till ledare så e de inte konstigt skulle gjort va som helst för att få bort henne... (tyvärr e hon me i styrelsen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0