Ny vecka...

Heeej  gott folk =)
nu är helgen över å den blev rätt okej ändå...
fredag- såg idol men tyvärr fick anna åka istället för johan...  Hans röst är ju inte klar än så borde återkomma nästa år. Han e kvar för de finns så många småtjejer som sitter å röstar galet på han...  ja va inget fan av anna heller men hon var bättre...   Bara de blir robin alice å kevin som e dom tre sista.   kevin är grym men robin va de i fredas  så ja vet inte än vem ja vill se som vinnare...  alise e me bra men inte denna fredan.

lörda- 23 månader <3   en lugndag me fotande, promenad å matlagning =)     jag kan tveka men när ja väll e me dig så får du mig att må så bra ja e så glad nästan jämt... =) <3    jag hoppas de förblir så...  alla har vi upp å ner gångar men ja hoppas de håller sig upp nu... <3<3<3                    men att säga att vi sitter ihop å vi e som gifta å blabla e så irreterande för de e ju inte så... vännerna går först men ja vill även träffa min kille men de kan ju inte vara så konstigt vem vill inte de...     så mkt ja säger nej till han å försöker få tiden att räka till å om ja träffar han 2 gånger i veckan ibland så får vissa en schock å ba gud va ofta ni ses men de finns andra som ses varje dag å hänger å klänger på varandra...   sluta klaga låt mig träffa dom ja vill så ofta ja vill vad är problemet???
jag träffar de ja vill som får mig att må bra å får mig på andra tankar jag ser de som något posetivt men de kan man ju inte gö om  man tycker de e fel att träffa den å den si å så många gånger...    men då kan man inte vilja mitt bästa heller...

sönda- träffa gaia å snacka lite =) <3  mys var de...

känns som man inte hänger me antingen hänger man inte me i skolan lr inte me på va som händer vännerna... känns som ja inte kommer någon vart utan bara står å trampar på samma ställe. hinner inte komma frammåt vecka efter vecka månad efter månad tiden bara går vart tar den vägen...

snart e de jul å då måste man köpa julklappar å bli mer pank... kan man inte få december prngarna lite tidigare så man får dom innan mellandagarna i alla fall å inte efter =/ 

hur ja mår kan beskrivas me faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan...   jag finner inga ord längre för de...  men hur fan tänker du???

nu måste ja gå å sov så ja orkar upp e så trött borde plugga men aja får bli som de blir...

natti natti      ha ett bra liv...  ;)


Kommentarer
Postat av: Daniel

ja håller me man får väl va me vem man vill hur mkt man vill de e ju ens eget val ingen annans:S lyssna inte på de vill du va me nån så va me den personen hur mkt du vill även om de e jag lr inte.. 23 månader va tiden går fort=)<3 snart 2 år:D va faktiskt en riktigt mysig kväll i lördags=) får ha de igen;) <3 hoppas du kan må bättre snart=( tänker på dig<3<3<3

2008-11-25 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0