shockad kan man lungt säga =P

heeej

nu e de sönda och helgen e snart slut... trist... men de har varit en rätt skön helg återhämtat mig va så trött... huvudvärk sen efter gympan i fre blää på de nu e den äntligen bort  =D  

längesen ja skratta så mkt å va så glad som i skolan i fredags...tack jenny,sofia.p å cissi å klassen för en lyckad idrott =P
trots huvudvärk åkte ja till carro så vi kunde fixa oss innan vi åkte till gbg för att möta dom andra alex,isac å daniel... de ja inte viste var att min bror va på genomresa så stöte på han me =O =D  ja blev så shockad att ja undra om de verkligen va han som gick där... han bor ju i umeå så e ju inte så att man brukar ha vägarna förbi... men vi tjöta en stund å ser man oss så e vi inte lika alls till sättet men inombords känner vi så lika... man kan säga saker å han fattar precis för han har varit i min situation precis... vi har/går i genom samma saker de e så skönt att veta att de e så...  andra kan förstå från sina erfarenheter å de e me jätte skönt att ha sånna vänner vid sin sida <3<3<3  men de aldra bästa hade ju varit om de inte fanns några problem alls...

sen gick vi runt i stan å hamna på några olika ställen...  å kvällen flöt på...

på lördan köpte ja nya telefonen som ja tillslut bestämt mig för =P   fick städat lite på mitt rum sen blev de pizza å tv länge länge =D me älsk =) <3    tack gode gud, slutet på en kriminalare, beck    spela lite  innan de blev den där mary   då klockan blivigt kvart i 4 var de dax att sova lite =) 

sönda- gjort klart  mitt arbete idag i förskola, skola  me bilder  =)  fixat de som min bror inte gjorde när ja va borta i fredas å snart tänkte ja gå ut å gå lite i mörkret...  

nu är de inte långt kvar till den 4 dec då de är gympa avslutning å de kommer bli ett fiasko me lucia tåget i år igen haha barnen brukar sjunga på olika ställen under låterna  HAHAHA XD

Ta dagen som den kommer lev i nuet...

ha de gött  pözzhajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0