seg lång tisdag...

HEJ

Siken dag
Först kommer inte bussen ja skulle me utan fick stå å frysa i 40 min fyy för de...
nästa lektion fick vi en uppgift på som vi kunde göra hemma kolla en grej på datorn för läran va sjuk. segt när lektionen e 2h 40 min sen 40 min lunch =S    lång väntan men de gick...  sen var de ännu en lärare borta så fick jobba själva...
efter de gick dom flesta hem å några av oss gick på matte ja va duktig och jobbade för en gångs skull... teckenspråck fick avsluta dagen...  halv 6 va ja hemma =D  äntligen...

buss brann i bohus... en buss kom körande till bohus centrum me lågor ut åt båda håll ca 2 m =/   nya bussar så bra e dom...

förlåt men ja tycker de är dåligt att komma 35 min sent när man är ledare å ska ha hand om nyklarna å starta i väntan på mig som slutar 5 å börjat 17.30 å skyndar så gott ja kan...   för att perca sig... kunde man inte ha valt en annan dag tid lr vad som helst...

vet inte va de har varit me mig idag men har varit helt bortkopplad... gått i min egenvärld till å från utan att veta va ja tänker på...    de ända ja vet är att ja aldrig kommer förstå hur du tänker för de passar inte in i mina tanke gångar... =/

house idag =D      

kollar på ny telefon men får se om ja kan bestämma mig för någon bara den har minne kan skicka sma å ringa e ja nöjd =P haha 

 stan å kolla julklappar imon ev sen baka pepparkakshus =D 

ha de bra 

puss å kram skumbanan  hörs, en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0