sova snart...

snart e de sov dax börjar bli trött men har för mkt att tänka på så går inte...
den ena förstår mig inte å den andra bara drar...  va ska man göra???   
borde vara glad å skratta å le som ja gjorde förr men glädjen känns inte lika äkta... vist ibland kan ja känna mig hur glad som helst medans nästa stund kan ja bli hur depp som helst...    de går inte att styra över hade ja kunnat göra om min uppväxt så hade den inte sett ut så här ,de e en sak som e säker...

jag minns inte ens när ja såg min bror senast men de va längesen nu å hem kommer han inte fören ja tar studenten... vist vi e inte lika lr har mkt gemensamt jo lite hur vi haft de men inte till sättet då e de mer den andra haha   men i alla fall de e ju min bror så 3 års väntan kanske e till å ta i... men men de e som de e....

imon e de freda å de ska bli så skönt va =D   ska ev se idol me carro om hon känner sig bättre imon å på sön blir de planering me gaia <3  skojskoj ska de bli längesen nu ;(   lör är ännu oklar för beror på hur ja mår men har 23 mån me älsk då<3  så i värsta fall blir ja hemma hela dan å får besök me lite tur...

jenn å carro lycka till me eran plan för ni e värda att behandlas bättre än så... om ni nu kan hålla er från att skratta bara en massa haha  ;)

godnatt nu e de sovdax       så ja blir pepp till imon =/

dagens visdomsord:
vänner är den bästa medicinen...

Kommentarer
Postat av: erika

23 månader, det är helt sjukt! Grattis iallafall!



:( tänker på dig, ok?

2008-11-21 @ 00:30:08
URL: http://serendipite.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Va tråkigt att du mår såhär dåligt! Jag har ett tips till dig. Går och prata med någon för ju mer dåligare du mår desto sämre kommer det att bli! ta tag i dte så snart som möjligt. Gör som jag gjorde. Idag mår jag bra! :)

2008-11-21 @ 00:41:27
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: Daniel

jaa 23 månader bara me dig=) <3 mm fy att du mår så dåligt:( men håller me madeleine prata gärna me nån de hjälper nog mer än va du tror där kanske de finns en möjlighet för dig att må bättre. hoppas de finns ett sätt som kan hjälpa =( <3<3<3 tänker på dig<3<3<3

2008-11-21 @ 11:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0