fyy fan...

jag fattar inte va som händer längre nu måste ja klara skolan praktiken förstörde mitt bety i de ämnet bara för att min handledare inte viste hur den skulle bedömma fören sista veckan hon var där. så de blev helt fel.
ja skulle ha pluggat en hel del igår kväll men de blev inte så va så mycket annat som kom upp här hemma. och annat som ja inte längre orkar tänka på för de förstörde min dag i skolan. dagen började så bra men tyvärr så sluta den inte lika bra. ja har varit helt borta hela dan att ja knappt hört va folk ha sagt mitt huvud har varit fult av tankar å ja va nära på att bryta ihop i klassrummet så fick gå ut och lugna ner mig. sen fick ja hoppa sista lektionen för att ja va så borta hade gjort klart uppgiften men klara inte att stanna.
fick pratat lite me sofia i väntan på bussen å sen jennifer på bussen de e inte klockt va man kan känna igen sig i andras situationer ibland. de va så likt de ja hörde.
men nu har ja fått klart arbetet som ska redovisas imon så nu ska ja jobba matte de hade ju tydligen kommit 45 sidor fram på 2 lektioner =/  hur de nu lyckas me de för innan har de inte hänt mkt men de blir till att plugga resten av veckan för att komma ikapp.

tack för stödet igår du vet verkligen va ja behöver höra <3 de kändes bra å höra.<3


nu måste ja gå å jobba matte för å komma lite frammåt... ha de






Kommentarer
Postat av: Anonym

<33333333333333333333333333333

jag tror på dig



dumma dumma dumma handledare :( Finns det ingen du kan prata med angående praktiken och få ett annat omdömme? För det är ju helt otroligt att du ska få ett omdömme när dels handledaren inte var där och dels när du var såpass sjuk. :(

2009-04-20 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0