hemma igen...

Helgen:  
I fredags var de skola en kort dag men som kändes väldigt lång. vi började me att ha prov i idrott å ja kommer få ig men men ja gjorde provet i alla fall. ett försök å går de så går de annars e de till å göra om bara.
sedan var de sv å då hade vi diskusioner...       roligt man kan ha me en loppa. ja hitta min loppa ja gjort någon lektion ja hade tråkigt haha =P
senare på dan bar de iväg me älsk till vänersborg där vi käka glass å sen fin midda när vi kom fram =)    var fint där.
blev en mysig kväll =) <3
Lördan började bra me toppen frukost och promenad och fotande i de finna vädret =D     tills olyckskorpen kommer fram ja fattar inte att ja kan ha sådan otur jämt...
till en början får ja bara lite ont i magen men sen blir de även i ryggen å de blir mer å mer snart kan ja knappt gå stående för de gör så ont... å ja har glömt värktabletterna hemma tyvärr.  min vecka har börjat å lite senare ska de bli spa bad man känner sig så pepp...  ja låg och vred mig av smärta ett tag innan ja gjorde mig klar å gick me daniel ner för att bada för hanns skull...å tänkte att de borde ha värktablett man kan få men nej då va de slut såklart... men efter de blev de inte mkt mer. ja kom upp å kunde inte se allt var suddigt å snurrade å ja kände inte mina ben. fick sätta mig sen låg ja bara där å de va så hämskt... som om inte de vore nog så börjar ja spy utan någon förvarning...  toppen så där sitter man utanför restaurangen på gården och mår skit...
så resten av dagen var ja sängliggande fram till att vi skulle gå ner å äta igen... å ja fick i mig lite men inte så mkt ja viljat va 6 rätters så ville ju testa men de kändes som de skulle vända halvägs så hoppa de...
söndag blev de överby  sedan bar de hem... men tåget vi skulle ta kom inte var något bro fel så fick tillslut ta en buss som ersatte de 1,5 timme senare... =/

men de var en toppen helg trots omständigheterna =) 

ha de gött pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0