jag finner inga ord men de kommer ut massa...

jag vet inte va ja ska säga men de e så mkt som händer att de antingen inte kommer ut något lr hur mkt som helst... men ja fattar inte va de e som händer de e så motsägesefult att de inte e sant... nää ja vet inte va ja ska säga..
du förstår inte hur andra kan göra de å att de kan ge sådanna å sådanna följder men du verkar inte kunna ta in att du själv var lika dan behandla lika dåligt och inte tänkte på va du sa å inte har de slutat än... vakna upp ur drömmen någon gång de funkar inte att leva så. tyvärr men de kommer snart inte finnas någon kvar som orkar me de...  jag orkar inte me de å de vet ja att ja inte e ensam om...       
jag kan inte lägga mig ner och ta de lugnt för då sussar alla tankarna runt om nu/förr å hur de kommer bli???
Jag har inte gett upp än å de sista ordet e inte sagt än...

skola där vi bara hade info på idrotten å sen på sv prata treorna om sina projektarbeten så de va en rätt soft dag. =D
men lite smått träningsvärk i benen efter träningen igår men då känner man att man har jobbat. =P
å sedan bär de av hem till jenny för att ha en mysig kväll me tjejerna =) <3
tänka sig att de e freda de känns inte som de men de klart inte varit i skolan mkt denna veckan heller så =P haha

de e inte lätt när de e svårt å nu e de inte lätt...




jag ska klara mig igenom detta me...


grattis pälskling till körkortet =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D <3<3<3<3<3<3<3



jag vill ha sommar nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...





De e marknad nästa freda i kungälv men frågan e bara hur man gör fall man vill ha ett bord där å sälja på =/  får försöka luska i de å se va ja kommer fram till hade varit toppen... =D    å sen älvngen på söndan varför inte =P

ha de fint pusshaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0