tisdag...

nu är lovet slut och det känns surt va skönt me lov... men trots allt en lugn start ingen skola imon å bara 1 lektion på torsta å kort dag på freda så ska inte klaga... ska göra ett arbete som ska redovisar på tisda ja kommer dö hatar att redovisa =/  varför ska man behöva genom lida detta...  men får la se hur de går. ska be min bror hjälpa mig me de ska skriva om gym/träningsfreak så de passar han... han tränar massor.    teckenspråkslektionen gick rätt fort ändå fick skrivigt på en text till slutprovet sen när ja ska framföra den e ju en annan sak då kommer de gå åt skogen.. =P haha

torstakvällen blev en jobbig kväll me lite sömn som alltid men de va något extra då sen upp klockan 7 för att åka och jobba snacka om att ja var trött... men det gick ja tog mig igenom dagen...  va helt slut me både huvudvärk och illamående på bussen hem men tillslut var ja hemma och kunde laga lite mat å ta de lugnt...
en lugn kväll me talang å älsk<3
på lördan bar de av ut till brännö å träffa familjen de var både posetivt och negativt. man kände sig hemma på något sätt me folk som har samma humor å man kan skratta å förstå varandra på ett naturligt sätt vist finns de konflikter men de e många som kan skämtas bort...   men e finns också en dålig sida stressen å pressen att göra rätt att de inte alltid e de som sägs att man ska göra som e rätt. de e så mkt  men man har lärt sig leva me de lite så att man kan slappna av lite mer å ta de som de kommer...
var ute på en långpromenda i bergen me va toppen väder så =D   
tillslut blev de dax att åka hem så när klockan blev halv 12 var vi hemma igen...
sen upp 7 igen för att åka och jobba ja jippi  å de första man gör när man kommer e å bråka me en kund ja ba ja jippi bra start på dagen...
men den går och ja kommer levande hem å ja slipper laga mat för en gångs skull har min bror gjort till mig me...
senare blir de till att cykla till kungälv för ja inte orkar vänta på bussen som går 45 min senare.
duktig duktig var ja =D   men ja lyckades även cykla in i en vägg på vägen hur man nu kan lyckas me de men ja kan allt...
de va en dålig väg å ja kolla på mitt däck som verkade ha fått punktering...   skrappade upp lilfingret så de kom en del blod å de gjorde rätt ont =S  ajaj  men när ja mötte daniel hade han me sig för att fika ute så gick me på att göra de först sen åkte vi hem å fixa såret...     sen var de dax att letta efter påskäggen =D  <3

så de har hänt en del sedan sist ha de gött pözzhajj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0