tjöttjötslutanumealltdettatjöt...

ja fattar inte hur ni orkar hålla på så här leta fel å alltid klaga på något man försöker å försöker men ändå så e de alltid något som är fel... man kan vara så nöjd själv men sen får man klart för sig att de kunde ju gått så bra me de å de å de me annars räknas de ju inte... man kan ju inte vara bra på några saker. ja hatar hatar hatar att ha de så här ja skulle gärna flytta nu om ja bara hade pengar å jobb å inte gick i skolan.

nu så ska de sälljas mamma har gått me på att ha loppis så ja få in lite pengar å vi får bort grejer hemma =D   sen var e ju en annan grej men de får lösa sig men ändå va skönt de hade varit om de gick bra =D  men de jobbiga e att man inte vet var man ska börja å sluta att gå igenom när de e så mkt = S =/ 
de va dagens höjdpunkt att få de beskedet att ja får ha de bara ja frågar inna va som e okej å inte att ja tar me =P haha

nu ska ja förbereda mig för natten å lite så och upp och ha endast en lektion imon =P de känns bra synd bara att den e så tidigt... =(

ha de gött

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är nog inte helt säker på att jag förstår allt men lova att berätta på söndag, ok? jag saknar dig puss

2009-04-16 @ 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0