toppen =)

idag har allt gått bara toppen nästan i alla fall haha =P XD
först kommer ja upp tidigare än vanligt så för en gångs skull hinner ja både äta platta håret och fixa mig de va längesen de hände senast... men dock så missa ja bussen sen ja vet inte min klocka hade dampat lite så gick inte som den skulle så ja trode ja skulle hinna men de va inget att göra åt utan ta nästa å de va gösta å han e snäll... ja fick jobbat lite kom 4 sidor fram jippi de e nog tack vare pappas "hjälp" igår haha XD   de blev inte riktigt att han hjälpte mig utan ja lärde han.  han satt å fundera över ett tal ett bra tag så då tänkte ja aja ja kan la ge de en sista chans att försöka lösa de lr ja hade inte gett de en chans direkt innan men aja =)   i alla fall så efter ett tag så säger ja en siffra jätte stolt å undrar om de e rätt å han tror mig inte men vi kollar facit å de stämmer hahah XD   sen han ba va de något mer ja skulle hjälpa dig me lr nej nått mer du vill lära mig haha XD då kände ja mig lite duktig.
sedan hade vi en lektion där vi skulle prata om hälsa i olika åldrar å våran grupp va latta å inte orka skriva allt men läran ville inte kopiera. men vi hade turen att en i gruppen kunde koden så de blev att vi gjorde de ändå å läran kom på oss men va skulle hon göra =P XD  skönt va de...
sedan efter lunch blev de teater istället för studietid vi kände att vi verkligen ville gå på den å vi skulle ju trots allt "bara" ha redovisning å spela kubb så =) haha
dagen avslutades me "tennis" i klassrummet för att läran vänta i fel klassrum på oss sedan film så va den dan avklarad =D   
å ja kommer ha träningsvärk i magen så mkt som vi har skrattat hahaha ja fattar inte va allt kom ifårn men de va lätt roligaste dagen på länge...
nu längtar ja till denna å nästa helg de ska bli toppen helger vi ska ha så skoj va tjejer =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D


GRATTIS GRATTIS GRATTIS cissi nu e du äntligen 18 =D  <3<3<3


ha de fint pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0