trött lr pigg?

min kropp e pigg men mina ögon vill sova de vill verkligen inte vara öppna va e de här =/  de har varit konstiga sedan ja sluta me antibiotikan =/  de borde ha försvunnit tycker man.
men jag har varit duktig och varit i skolan och pluggat idag me fia å vi fick gjorde lite faktiskt =)     mellan de roliga samtalsämnena =P haha
sedan var ja å bytte ett par skor som var för stora. de blev de av att man haft dom en gång =S     sedan var ja förbi förskolan å lämnade några häften som var deras... å de ville ha mig där i sommar så tyckte ja skulle skriva upp mig men får se gjorde inte de nu å har redan en del jobb i sommar å ska ju ta del av mitt sista sommarlov me så... =)

kom igår när ja skulle sova att tänka på en sak från ingenstanns...
många mår dåligt när de är ungdomar av olika anledningar men man använder sig utav olika metoder för att intalla sig själv om att man mår bättre. visa försöker göra saker helatiden så de inte ska ha "tid" att tänka på de jobbiga. andra börjar röka, dricka, ta tabletter/knark, skada sig själv lr gå och prata me någon.
men de finns många olika vägar ut och om de e någon som verkligen får en att må bättre är nog tveksamt ja tror att många gånger intalar man bara sig själv om att de e bättre men egentligen så finns de kvar.man bär de me dig men förtränger de me tiden å genom att bearbeta de ibland men de e olika...
 men senare när man blir äldre vänder de oftast och man känner sig bättre och de jobbiga tankarna e borta. 
då ångrar man att man börja me all skit omkring de som man sen har så svårt att sluta med... de va bra då å många som gjorde de så va inget ovanligt men sedan kommer man på sig själv "va tänkte ja på".
då gäller de att kämpa och ta sig ur de me... alla kan vi få ett bra liv me mkt kärlek och lycka det är bara en olika svår väg ditt.  men tar vi oss igenom det så kan vi känna oss stolta över oss själva å tänka "inget e omöjligt om ja verkligen vill nå ett mål till 100%."
ta vara på ditt liv de går inte i repris så förstör de inte me skit för att få de bättre för de känns som något fel taktik då blir de bara värre i längden...




glöm problemen imon kommer nya...

låt de förflutna vara lämna också framtiden ifred lev i nuet...


ha de gött



Kommentarer
Postat av: Anonym

kära malin, äntligen. Jag andas ut. Ta hand om dig, okej?

<33333333



Vi kan göra det här tillsammans, precis som vi sa då.

2009-04-02 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0