underbar helg =D

de blev en toppen helg kort sagt men idag mår ja skit ja orkar inte me allt folk som bara ska klaga å verkligen inte verkar vilja att man blir lycklig...
bara för man inte ser ut att må dåligt så kan man göra de faktiskt, man kan ju inte gå å visa de hjämt då tycker ju folk man e tråkig istället. å man får de ju inte roligare själv heller.

men mer en annan gång för fan ja orkar inte me skiten  man kan fan inte lite på någon längre känns de som...


erika tack för att du finns <3  älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: e

Nej, jag håller verkligen med dig. Jag försöker oftast hålla uppe även om det blixtrar och skriker inombords. Detta för det är inte roligt, precis som du säger, att känna sig jobbig och tråkig för att man är opepp eller helt enkelt inte orkar. Ibland går det ju bara inte och ibland orkar man hålla uppe ändå.. Men även om man lyckas med det så betyder det inte att man måste må bra, för det gör man inte alltid.



Jag säger inte heller att det är bättre att hålla inne med allt och ständigt gå runt och låtsas, för det är det verkligen inte. Jag menar bara att folk i allmänhet måste sluta dömma på vad de ser och sluta göra massa slutsatser för det är mycket de inte ser och förstår.



:( Mig kan du i alla fall alltid lita på, no matter what, och det hoppas jag att du vet. I love ya!

2009-04-27 @ 21:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0