måndag och bara 9 dagar kvar...

ja nu är det 9 dagar kvar det närmar sig med stormsteg. =D  å ja e så taggad... hoppas bara ja inte bränner mig som förra gången då ja drände mig första dan å ändå kom vi ner vid 5 på eftermiddan till hotellet så var inte ute länge. men ja lyckades bränna sönder mina armar totalt så ja inte kunde vara i solen resten av den veckan lagom skoj. =/ 
men ja hoppas inte de händer. = )

haft en händelserik vecka kan man ju lungt säga det har inte riktigt blivigt som tänkt skulle ha åkt ut till brännö igår men när omständigheterna e som dom e stannade ja hemma.  fan ja som var på väg åt rätt håll så kommer allt detta inte va ja behöver nu. de ska ju vara bra innan man åker så man slipper tänka på de när man e borta.  men får se va som händer, längtar ännu mera tills ja flyttar nu. klasstjejer om de e okej kanske ja sover hos er ibland till hösten. för att komma bort.

i torsdas var de fira Fiia som gällde =D <3 grattis på henne =)  en lyckad kväll me skönt folk.

ha de fint nu ska ja dra mig...
pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0