Nu är ja på G...

heej
nu är ja på g sitter här vid min nyadator nu och skriver det känns ovant men man kommer in i de. allt känns ju konstigt i början. = )
så de får la bli lite uppdaterande nu å om dagensenare.
var jusom sagt var utomlands i en vecka me pälskling den sista veckan på sommarlovet.  det kändes verkligen skönt att komma iväg eftersom att jag inte varit hemma mer än 1,2 dagar på hela lovet å då var ja sjuk så kunde inte jobba.
har man inte jobbat har man träffat folk har man inte träffat folk har man varit me pälsk eller ute på landet. men de va ständigt något på gång.
jag hade viljat göra mera men tiden fanns inte eftersom att de blev mer jobb än väntat. vilket har sina för och nackdelar.
jag får in pengar så ja nu har en egen dator + att ja har lagt undan så ja ska ha pengar om de blir flytt om ett år. jag längtar så synd bara att de e så dyrt men man kan ju alltid flytta ihop me en kompis.  = )
men de får bli mer me vänner och små resor under årets gång. de löser sig = )

Resan!
En vecka på Tunisien var helt underbart jag var pepp på att åka men landet har inte varit nått för mig men vist de hade sina dåliga sidor men de har ju allt. Dom är så på och försäljarna vill inte ta ett nej om man inget vill ha utan börjar svära på sitt språk när dom går. ja kände även mkt stress första dan. men ja behöver komma bort från allt så redan nästa dag kändes det bättre.  = ) 
vi umgicks med ett annat par som vi lärde känna. trevligt,trevligt = )  sol,värme,helt okejmat,trevligt folk och semester= D  ja de går inte att beskriva.  = )
fick köpt lite me för ett billigt pris. = D   

och smart som man e så hittar man något som man kan säga e till mamma me även om de e mest till pappa så att man ska slippa diskussionen om att hon inte får något för köpte till små syskonen för en har fyllt år å en gör de snart.
men de förstår inte alla att de e skillnad då.  =P

Skola!
Nu har även skolan börjat igen å de känns faktiskt bra. skönt schema, långa lektioner men man har inte kommit igång än så de går bra.  mår bra för en gångs skull. ja ska göra detta till ett bra år så förstör inte de för mig snälla låt mig leva livet sen vet man inte hur de blir om man flyttar läservidare å jobbar. man lever bara en gång så då vill ja minnas mitt sista år på gymnasiet som ett toppen år. = D
allt ska ordna sig. projektarbetet har me börjat nu så får lägga mkt tid på de för att få ett bra resultat på de.
fick ju mvg på mini projektet så vill verkligen få de nu me. å bara ja kommer igång så tror ja att de kommer gå bra. = )
men redovisningen kommer förstöra allt ja kommer bli så nervös va. att man inte lär sig ja skakar som bara den när de närmar sig en redovisning = / å ja vill bara bort. men va gör man.

Hemma!
ja de går just nu åt rätt håll. man får hoppas att håller i sig bara. jag känner hur ja mår bättre å bättre av framstegen hemma de gör så mkt på en. man viste att de hade betydelse men inte att de var så mkt. jag håller tummarna för att de förblir så här så vi innom en snar framtid kan ta hem folk. = )  jag vill den dagen ska komma snart =)

ha de underbart så blir de mer vid ett senare tillfälle = ) pözzhajj

JAG SKA KLARA DETTA  SÅ SVIK MIG INTE NU...



NI GÖR SKOLAN VÄRD ATT GÅ TILL <3 <3 <3     ÄLSKAR ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0