söndag kväll...

heeej
nu var de då söndag och helgen e slut. blivit gjort en hel del hemma mkt skräp som ska slängas.
i lördas blev de jobb sedan drog jag och carro in till kungälv för att ha något att göra. åt lite på oskars och prata sedan gick vi vidare till combi för att ta en cider.  de va lugnt där men de va bara skönt va något varmare än ute å de va tur de för ute va de kallt =/ brrrr
men de va trevligt. i väntan på bussen gick vi till hemmakväll och kollade på filmer. mkt man inte set. men de kommer kvällar till de me = D. får la bli filmkväll snart me lite folk =).
när man ska hem ser man den andra bussen åka från bohus när man svänger in så irriterande. men som tur va kunde min bror komma och hämta mig = ).

hemma blev de mat film å sova =)
men fyy vilket väder de va undernatten vakna massor ju =/

sönda bestod av rensning av leksaker man hittar´massa man inte viste fanns. =P sedan kom pälsk och hjälpte tilloch vi gjorde god mat =D <3

syrran va inte så glad att ja varit inne i hennes rum men de la sig snabbt för hon vill ha bort grejer å blir inte av om ingen hjölper henne. = )



men nu blir de film ha de fint...  pözzhajjj imon e de skola igen...



Kommentarer
Postat av: caroline

Men jag ska få nya glasögon av dom & dom kommer gå på över tusen kanske 2 tusen eller 3 tusen, jag vet inte . för de är så jääääävla dyra mina ögon:P

men vi kan gå på någon annan grej annars då!

2009-08-31 @ 07:37:32
URL: http://caaarroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0