torsdag kväll...

heej
nu har de blivit kväll och mörkret har lagt sig ute. det känns inte som att de är torsdag utan freda och man inte ska till skolan imon men så e inte fallet tyvärr. men de e en kort dag imon bara 9.35-11.05 så de går fort hoppas ja. sen e de en lång dag å ja vet inte va som händer. blir la till å göra lite hemma me pappa innan han ska gå. sen får ja se kanske blir utgång carro prata om de. men ska lägga mig i tid me för har varit så trött denna veckan så de e inte sant. å ska jobba på lördag.
dagen har gått åt till att vara i skolan och ha en lektion där mest läran prata å vi skrev lite. sedan va de lunch och slutligen studietid. då vi var så flitiga *NOT* haha satt bara och prata om studenten, balen, frukosten och allt me studenten + annat som kom upp men roligt hade vi i alla fall. många skratt = D <3
sedan var dagen slut för min del och efter 50 min var ja tillslut hemma. segt. 

fick igång datorn och internet innan mamma kom hem så vi åt mat innan dom skulle gå igen å träna.
var duktig och övningskörde lite idag me gjortde de igår också. behöver komma igång så man kommer någon vart. 
besök av pälsk me fick ja = ) <3 så nu har ja fått en fin bakrundsbild = D <3

men nu blir de film sen sova = )

ha de gött godnatt

någon som har ett busskort å låna ut under lördag för mitt går ut imon. å vill vänta me att köpa nytt.
för ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0