jobb dag och tandläkarn...

Tja = P
torsdagen är här och imon är det fredag och julavslutning var på en idag där jag var vikarie och jag blev så imponerad över hur duktiga dom var som sjöng och hur fint de andra satt. vist de va inte de barnen som direkt lyssna men det var en erfarenhet det me. sen åkte ja direkt till tandläkan och som alltid har ja min läkar skräck men det gick faktiskt bra. min var sjuk så fick ha en annan å jag prata på ja undra själv om de var ja haha =P  men de var snabbt avklarat bara en vanlig koll och inget att klaga på = D

känns skönt att denna veckan har gått så fort ändå. nu ska ja bara komma på vad ja ska ha på mig imon för är ju svinkallt ute =S å ja som e så frusen av mig.  men imon blir en rolig dag me sofia = ) sen får vi se va klockan blir om de blir till å sova me pälsk <3 saknar han så otroligt mkt det finns inte ord för det. många undrar hur man kan ha någon så länge om man inte tröttnar men de gör man verkligen inte, inte ja i alla fall de blir bara bättre å bättre me tiden om ni frågar mig ja e så J'VLA lycklig me min Daniel så de finns inte. <3 på tisdag är det 3 år den bästa tiden i mitt liv på den fronten. = ) <3<3<3 ÄLskar dig Daniel<3

projektarbete projektarbete projektarbete ja de kommer mitt lov att bestå av.

ha de gött pözzhajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0