Måndag 21/12

Tja
idag har ja träffat carro och sofia och haft en trevlig stund, vi började hemma hos mig me tee och tjöt om allt. tillslut blev vi hungriga så tog bilen till nödinge där vi var onyttiga och åt doncken. orkade inte laga mat. finns sådanna dagar ibland me  =P  men ska inte gå dit igen för de hade råa pommes blää för de. vi fick nya som var bättre men nää sånt gillar vi inte.
när man ändå var ute så passa ja på att gå till apoteket. sen kolla vi lite på kläder uten att göra några fynd e ju snart nyår.men får bli något gammalt.  för som sagt jag är fast hemma mitt busskort gick ut i fredags sen fick ja daniels för de gick ut i söndags så ja fick två dagar till. men nu e ja fast hemma om ja inte betalar vill vänta me å köpa tills ja måste för e sista innan ja fyller 20 å sen får man komma på något annat.
men nu ikväll då så har ja tråkat försökt skriva på mitt projektarbete men de vill sig inte idag. så får se va ja kommer på att göra för att fördriva tiden är så seg i huvudet idag.
men imon blir de till å träffa erika å de var ett bra tagsen så de ska bli skoj  = ) <3


Helgen som var:

Fredag:
på kvällen åkte jag till daniel men de tog något längretid än tänkt så var inte där tidigare ändå. skulle åkt halv 7 men ingen buss kom så blev den vid 7 sen vänta i bohus så fem i 8 var ja hemma hos daniel segt. :S
men då blev de bonde för mig när de åt och ja tilde e ju bara för söt de passar så bra ihop. = )  synd att de inte blev nått för de andra. men de som inte hade varit me under sesongen i tv hade hittat någon så de käns som att de e lättare blir så mkt för de andra å de inte vill såra lr visa för mkt.
men man får la se kommer ju säkert stå massa om dom framöver och de kommer ett till program vid nyår haha :P   men som man läst var per-jörgen verkligen ute efter kärleken eller spela han bara ett spel??? nobbad blev han i alla fall. Malin ville inte åka med han på resan så då fick han ta me my. som även hon inte vill veta av honom längre utan bet honom dra åt helvete.
tänka sig man märkte inte av camilla så mkt men nu i efter hand har de kommit fram att hon har minnesluckor från i somras de låter literoligt haha   men åter igen är hon singel men roger slutar inte hoppas på att han får sällskap till nyår.
ja de va en händelserik sesong me mkt att skratta åt.

Lördag: stan hela dan för att letta julklappar med daniel. jag fick inte köpt något men daniel hitta lite.
sen hem för att äta se film och sova.

Söndag: jobba heladagen sedan hem och städa.  idag gick de bra å kassan höll sig hel haha men spelmaskinen ville inte riktigt vara med idag men de funka var inte så mkt att göra så löste sig.



nu är det snart jul och jag vet inte riktigt just nu om ja ska se fram emot den lr inte.

ha de gött pözzhajj

Vad händer på nyår???
en underbar kväll = )

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Tack, jag hoppas det blir riktigt skönt! Japp det är jag o pappa, och 15 andra resenärer i en grupp som vi inte känner så de blir spännande. :P

Men ja vi får höras sen när vi båda har tid! :) God jul o gott nytt år!!

2009-12-21 @ 22:30:11
URL: http://amandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0