skolavslutning...

Tja
äntligen har det blivit lov och det är så skönt. var i skolan i nästan 2 timmar det gick rätt fort ändå. hade lite fika i klassrummet innan vi gick till teatern och såg på jul showen.efteråt gick ja å sofia till för mig just ju den bästa platsen som finns. jag kände direkt när ja kom dit hur bra ja mådde de får mig verkligen på bra humör. barnen, personalen och chefen ja me ett litet undantag då. men de funkar så bra, och de va så roligt att se dom och att de tyckte de va roligt att se mig igen. =)  fick pratat me eve och de va roligt att höra allt som hänt =P haha  träffa lite barn och några av de andra i personalen och chefen så nu klarar ja några dar till. sådan energi får man = )  men nu ska ja inte babla om de mer =P 
sen åkte vi in till stan jag å sofia å mest flumma runt vi var något borta men nog var det en rolig dag.folk titta som om vi inte vore riktigt kloka men man får inte roligare än man gör sig =D XD HAHAHA fick köpt en present till min bror som snart fyller år. skulle ha åkt till liseberg men de var något för kallt så blev inte så. men det var en toppen dag som snart får göras om även om ja hade världens huvudvärk i slutet och mitt ena ben jävlades me att låsa sig i kvät ibland. men e man inte vann vid klakar så e men inte men de e nu efter som ja känner de i fötterna haha :P  men träning ger färdighet så de e de värt = )

fick veta att daniel inte alls skulle träffa sin kompis längre så ja kan komma tidigare men denna gången får de nog bli några andra skor haha ;)  men skoj skoj ska bara äta upp packa lite sen drar ja. men nog kommer ja sova tidigt lr så blir ja övertrött så de blir som i stan haha XD  somna nästan på bussen hem förut.  

så ha de gött i helgen pözzhajj


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0