Tisdag 15/12

heej
ja nu har de gått över en vecka sen sist men de blir så när man ingen dator har. jag väntar fortfarande på att de ska lösa sig.  men kassan är i alla fall fixad så ja hoppas de inte händer nått mer till helgen när ja ska jobba.

idag åkte jag, sofia, fia och jenny till stan och självklart kommer det kontrollanter när vi tar en spårvagn. å de va inte en eller två utan de var överallt så där va den närmaste tiden förstörd. inte skoj att få en böteslapp på 1200kr. man ville ju lagt de på roligare saker men man tappa lusten på att ens kolla efter annat. aja vist man får skylla sig själv men man kunde la fått en varning eller fått betala en sms biljett. men nu tar vi inte mer om de. För e bara så arg just nu.

men praktiken var verkligen en plats som fick mig att stärkas i mig själv å ja kunde vara mig själv. jag mådde bra, kunde sova å skratta. de kändes verkligen inte bra att komma tillbax till skolan ja ville bara därifrån. vist de va skoj att träffa folket igen men ja sakna praktiken å eve å carola de har verkligen stöttat mig den senaste tiden. å de känndes så roligt att få sms från dom idag att de sakna mig. får la ta å hälsa på eve har ju sin sista dag på freda så kanske efter man har slutat då.
men ska ev få jobba där på lovet några dagar å de känns roligt jag är pepp. = ) barnen var så underbara <3
å när man får så mkt uppskattning från alla barn å personal. = )

imon blir de um och så ska ja fortsätta på projektarbetet som ja skulle ha gjort under praktiken men orken fanns ju inte där tyvärr så nu blir de jämt till att skriva.
så fick hoppa julfest idag å någon grej imon för å vara hemma å skriva. =(

men snart är det lov nog för de blir plugg då me men slipper skola i alla fall.  ja hatar den verkligen just nu.

ha de gött ska försöka skriva snart igen pözzhajj
nu ska ja dra å duscha. = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0