Torsdag 3/11

heej
nu har det blivit torsdag och jag kan fortfarande inte använda min dator det har gått en halv vecka nu men hoppas att det snart ska gå igen. så nu har ja passat på att låna den andra innan de kommer hem för då e den inte ledig på resten av dagen sen :p  haha
men dagarna har flytigt på igår började ja 6 de gick men var otroligt trött sen på eftermiddagen när ja kom hem.
idag då så vakna jag tjugo över 5 och var pigg men inte behövde ja gå upp så tidigt idag inte. men hann me mkt idag bakat, haft samling, kom alla mina barn, målat, lekt och massa mer :p
imon blir de bad inte pepp alls i denna kyla men får la se. sen e de jul helg och endast en vecka kvar på praktik. = ) lite kommer man faktiskt att sakna men kanske får jobba lite i jul å så. = )

nu ska ja ta å fixa nått litet att äta innan de blir mat dax. ha de gött 21 dagar till jul = )  pözzhajj

Kommentarer
Postat av: Daniel

19 dagar kvar te våran dag glömde du :$ <3

2009-12-05 @ 09:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0