praktiken dag 1...

nu e ja äntligen hemma efter första dagen på praktiken, tog 1 timme å 40min hem de e helt otroligt att de ska ta sån tid bussar asså... i bohus dök inte 403 upp sen när de väll kom en 402 så hade 404 redan åkt från bohus typiskt så fick vänta på nästa 403 som tillslut kom... praktikdagen var la okej, ja vakna å mådde skitdåligt ville verkligen inte gå kände på mig att de inte skulle bli en bra start... men fick pallra mig upp och åka dit motvilligt...
dagen blev okej min handledare var hemma med sjuk barn så fick tas i mot av den ja minst ville å om inte de va nog var ja plaserad på hennes bord... men de gick okej... segt när de nästan bara e killar å dom leker själva man ba aha va ska ja göra da...    så kasta lite bol, spela å läste sagor...  men dom har en otroligt god chocklad i fikarummet  =D  haha dee vet ja...     vill ha större barn så man kan göra mer. men nu var dag ett avklarad. *JIPPI*





ska starta om datorn från 0 å hoppas på att ja lyckas få in allt igen så den startar så all skit försvinner men ja å teknik =/

fotomässa till helgen de låter intressant ja drar nog ditt någon dag å kollar läget =) sen ska vi ev fira en kompis som fyllt 18 på lovet me men får se.

Hause börjar imon jaaaaa han e bara grymast  erika mkt bättre än Lost  men de har ja ju aldrig förståt mig på heller så... =P  man bara måste se...

ha de gött...




måste klippa mig snart å letar efter hårfärgen som dom ingen stanna har längre =(  va e de här...



Kommentarer
Postat av: erika

oh no, nu har du fel. 20 dagar, jag säger tjugo dagar. SKDOSAKDPSAKOSDAKP! LOST! LOST! LOST! LOST!

2009-02-18 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0