sista dagen på lovet...

hej
nu e de så sista dagen på lovet å de känns inte bra ja vill ha mer lov... inte praktik i alla fall ja vill verkligen inte gå dit. =/
ja mår så dåligt av tanken.varför ska hon jobba där som ja hatar så å hon ska möta mig på min första dag de kan inte vara sant...  BLÄÄÄÄÄÄÄÄ    jag vill inte ens vara me små på ett sånt ställe utan barnterapeft men de fick ja inte vara på fören kanske i trean...  hoppas ja får de då...  men just nu kan ja gå till skolan heldre...  nog e ja tvungen att göra de två dar i veckan men aja... då har ja sandra å hon räddar min dag på teckenspråket... =D  <3     ja får uppdatera om hur de går när ja har tid att vara inne datorn e inte ett ställe ja e på så ofta längre som nog märks på blogg, bdb å msn...

i torsdas då så fick ja inte gå ut men fick besök på kvällen =)   å ja har inte haft så roligt på länge vi spela lika par leka bäst å sen gick vi igenom alla erotik frågorna =D      nog kom de fram ett å annat... ;)  hihi  men de stannar där...

sen har ja varit me daniel resten blev tvungen att hoppa in å jobba på lördan men annars så...  =)  mysigt synd lovet e slut å man kommer kunna ses mindre i 8 veckor ='(

let´s dance å kitty åkte ut borde ha varit någon annan för fanns dom som inte kunde dansa hon gjorde i alla fall framsteg å försökte...  Carl-jan å George kunde åka ut lr tv reporten som ja inte kommer på va hon heter nu...
men Morgan e bäst =)
melodifestivalen är ett fiasko och man blir lika besviken varje år ändå kollar man de e som en drog alla andra kollar då blir de att man gör de me för å hänga me typ å för att man har ett litet hopp om att de ska bli bättre....
den nationela juryn vet ja inte hur den tänker men veckans val var mkt bättre än förra veckan i alla fall...

nu ska ja dra å duscha å förbereda mig mentalt in för imon å försöka hitta de ja ska ha me mig...

ha de gött

dom underbaraste dagarna på länge daniel <3 (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0