ännu en helg...

nu har de gått en helg till och imon är de skola igen... inlämning å ja har knappt börjat hur ska de här gå =/
imon ska vi hämta min nya säng :)  problemet e bara att ja inte kommer få platts i mitt rum :S  men men de löser sig så mkt använderman ju inte rummet ändå.

skola e igång å man känner att de börjat för här e de ingen lugn start minsan =/     3 prov ett arbete 5 inlämningar å ja som bara inte orkar me att plugga...     har ångest in för praktiken kommer säkert ha min vanliga otur å hamna på ett ställe ja inte tycker är bra... å 5 veckor på ett dåligt ställe nej då stannar ja hemma om inte läran tänker bry sig denna gången heller som sist...

nu e de inte långt kvar till ja fyller 19 =) då blir de fira på krogen fre å lör... ska få me lite gött folk... ska även fira gaia som fyller år måndan innan mig 18 =) <3    så vi ska nog få ihop ett gäng de e synd bara att inte alla e 18... men de får vi lösa på nått sätt...  =)     även sofia fyller 18 snart  =)  

sen en vecka efter ja har fyllt blir de melodifestivalen genrep som ja fick biljett till i julklapp :)  sen LOV igen jaaaaaa =D  å då fyller ännu flera år å ja kanske drar iväg å åker skidor...

sedan börjar praktiken när man kommer tillbax e de 2 veckor skola sen lov igen =D   då e de inte långt kvar till sommarlov å studenter =D

de känns som denna terminen kommer gå fort...

igår hade ja besök av erika de va mys vi prata å kolla på film... =)    <3

hoppas på att 2009 blir ett bättre år än 2008... jag ska verkligen kämpa...

ha de gött alla :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja man känner sig lite död i skolan måste jag säga!

Jag fick reda på att du fyller år samma dag som Amanda. Grattis i förskott :D Hur känns det att snart vara 19? :)

2009-01-12 @ 23:12:41
URL: http://shmadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0