fre


Fredag å de e så skönt att äntligen vara här... =D   har tagit mig igenom veckan trots alla nergångar som varit...
ja har inte kunnat jobba mkt på mitt arbete så de blir till å göra de i helgen men om ja inte blev klar kunde ja göra de muntligt som tur var...
fan vill inte att månda ska komma e så mkt då...
idag var de gympa men ja var inte me för hade inga kläder, kom aldrig hem igår så ja kunde hämta de av olika andledningar... =/  de e som de e...
efter skolan gick ja å fia till ICA haha =P  <3  skojsigt...
ikväll blir de let´s dance sen får ja se va som händer mer daniel kommer på besök = ) ska vila upp mig.
 
snart jobb igen... nästa helg å helgen efter blir de fira mig =)

ha de gött alla = )




så roligt man kan ha me en boll haha XD



var ute och fotade på brännö...


ute å fota lite...



fota fota

okej nu ska ja dra ha de =P


Kommentarer
Postat av: eriika

jag hoppas att du blir stolt över mig när jag säger att jag också kollar på let's dance. woha, det trodde du väll aldrig? :D

2009-01-16 @ 21:45:48
URL: http://serendipite.blogg.se/
Postat av: erika

jag hoppas att du är stolt över mig när jag säger att jag kollar på let's dance. hahahahhaha suprised? ;D

2009-01-16 @ 22:03:55
URL: http://serendipite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0