nya tag...

ny vecka me nya tag... de börja inget bra kunde  inte sova mkt i natt vakna varje kvart kändes de som så var helt död på morgonen när ja väll skulle upp på  vägen till bussen åkte allt åt alla håll så ja knappt såg vart ja gick. =/  å halsen gjorde så ont.  kom tillslut igenom dagen me ett klarat teckenspråks prov så nu e de avklarat...   hakv 6 var ja tillslut hemma så ja kunde få i mig mat...    min syrra skulle testa å moppa efter att ha sett min bror göra de men kom tillbax efter ett tag me en sur min att de inte gick.,  rummet hade då en aning för mkt vatten på golvet =S  men de löste sig senare som tur va...

har flera läxor till både tis å ons ORKA !!! ta bort mig... ja orkar inte me skolan.

jobbade igår å de va både tråkigt, roligt å händelserikt...  man blir alltid överraskad me något =P        erika nytt nytt till dig ;) tar de när vi hörs om du vet vad ;P  hehe

i förra veckan var ja å familjen å badade å ja har inte haft en sådan familjedag på år å dar vi hade roligt me mkt skratt ja mådde för ett tag bra =)      de fanns en basketkorg i taket nästan i mitten av basängen å bollar så vi använde den sen e de ju en annan sak att andra simmar mitt i...  några bollar råkade studsa ner rakt framför ansiktet på dom å en råka träffa en, min bror höll den andra bollen vi hade å kasta den direkt tll mig som kasta den till pappa ingen ville hålla i den när gubbe kolla... men vi fick oss ett gott skratt...   me mkt mer som hände :D

nu e de inte många dagar kvar tills ja fyller 19 år. 4 dagar bara... =)  då ska vi ha skoj tjejer å killar =D  <3      fira hela helgen me olika folk...

ha de bra  puss haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0