börja om...

nu e de sönda igen helgerna går allt för fort ja har tusen saker i mitt huvud som måste göras =/  ja förstår inte hur ja ska hinna me allt... 
*ta bort julen
*lära mig matten
*lära mig teckenspråket
*göra klart arbetet i förskola,skola o fritidsverksamhet
*sv
*musik
*skriva,skriva
*få mamma att börja slänga å sluta köpa en massa nytt...
*planera in för 19 år dag =)
*träffa vänner ja känner de va längesen ja träffa många av dom =(
*hitta en bra restaurang
*bra bio?
* m.m.


jag har nästan gjort klart arbetet å fattar en hel del på matten ja e förvånad men kommer glömma allt på provet...
helgen har varit plugg och att ta igen mig efter veckan va helt slut... första riktiga vecka efter lovet de blir la så...
imon å tis blir jobbiga dagar men resten av veckan blir nog bättre...  e 3 veckor man ska ta sig igenom sen e de lov igen...
ska ta tag i mitt liv nu er efter tis när de lugnat sig lite...
+skaffa gymkort å gå ditt regelbundet
+sköta läxorna i skolan
+sluta me massa onyttigheter å bli lite nyttig fattar inte va som hänt de senaste har "tröst" ätigt massa onyttigt...  fyyy mig...  mer frukt  de e ju rätt gott ändå =P hehe
+få bort gammla uppgifter i skolan som ligger å släppar efter mig...
+komma någon vart me all skit hemma... lr så får de bli så att ja blir mindre hemma... läsa på biblioteket har ja hört ska vara bra... lr ta hjälp av daniel men vi har ju olika syn på de så får se... men så här som de e nu kan de inte förbli ja har verkligen inte mått bra de senaste tack vare de...ändå säger man så lätt att de e bra aja...

får la se va som händer me tiden men resa bort vore inte fel...

Någon som har tips på någon bra bio film som passar hela familjen?
lr någon som bara e bra som man kan se ? 

tänkte komma på något roligt tema till när ja fyller år, kanske blir sista året ja firar de så... 
dom som e "små" kan ju inte gå me ut på krogen...  ;)      blir en hel helg...

i let´s dance var de rätt par som åkte ut tycker ja i alla fall. bra gjort av niklas wallgren me som fick hoppa in när mojje blev dålig.4 dagars träning å ändå så bra resultat =D    kitty e ju för rolig men de e inte riktigt hennes grej me dansen hon ska hålla sig sig till skrivandet där hon faktiskt är mkt bra...  läste ofta hennes kröniker i .se förr

de får avsluta dagen nu ska ja gå å fortsätta paka julsaker å skriva...

ha de gött

Glöm dina bekymmer de kommer nya imon...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0