Fredag...

idag är det fredag och bara 9 dagar kvar till vi åker ja å pälsk till värmen =D  fan va gött de ska bli få lite sol, å bada i massor, äta god mat (inte för den inte är de hemma men de e en annan sak att slippa tänka på att laga mat å så) = )  jag och min bror har ju haft huset för oss själva tyo hela sommaren så då blir de att man får klara sig själv. = )
tyvärr funkar inte sammarbetet så bra så de e som om att vi har varsin lägenhet han övervåningen och jag undervåningen haha  men ibland så =p
även skönt att få komma bort ifrån allt ett tag och bara vara (även om ja säkert kommer vara hypperaktiv där nere på att se och göra allt =p ), men framförallt att få göra sin första utlandsresa utan föräldrar med pälskling = ) <3 <3 <3
Så åter igen ja LÄNGTAR som bara den =D 
och jag har 10 arbetsdagar kvar att få avklarat men de ska nog gå fort för man har nästan vant sig vid att stå där så långa dagar och helt själv.
Men innan Juli är slut måste ja även ha hunnit se häckner och annvänt mitt presentkort som ja fått för att ja e så hjälpsam =D

Som idag har ja fått slängt en hel del skräp vist de e mkt kvar men de e alltid skönt me allt som försvinner. Skulle ha blivigt gjort mer nu under somman när de andra e borta å inte är ivägen men tiden har gått åt till massa jobb istället. men de lönar sig ju mer me så de e lugnt haha =P XD

Snart får man ta och gå igenom alla kläder me och se va som annvänds och inte. det är ju så mkt som bara ligger och tar plats.

gårdagen rullade på först stan me Carro å Madde... El giganten är underligga sist ja va där å letta efter ett fodral till kameran så sa han ja prata me att de va slut men de skulle få in och de fanns en för 200 och en för några hundralappar, men när ja var där igår för att de om de fanns så ja kunde köpa de nu så nää hon ja prata me sa att de va en beställningsvara och att de låg mellan 1000-1500 kr.  så nu vet ja inte vart ja ska gå för vill hitta de innan ja åkter. får fortsätta mitt lettande åka in till stan på ons när ja e ledig lr nått.   sedan skulle vi ta oss till bussen men de var typ översvämning så man blev blött i skorna FAN da. klarat mig tills dess.    sa hej då till Carro å Madde och åkte till kållered me Daniel = ) för att träffa Therese, Richard, Lina och Simon. vi tjöta åt grilla och fördrev tiden. som gick rätt fort.
Hemma var ja pigg som vanligt de senaste dagarna mitt dygn e inte så bra längre. så de blev pizza paj, chocklad och tv =P 2½ men, Scrubs och paradise hotel bara för att se va de var och försöka fatta meningen me de men nää de funka inte. det är ett så meningslöst program va så de finns inte.  Sen blev de till att stänga av tv:n för daniel var halvt vaken så ja fick ge mig och försöka sova. och tillslut måste ja ha gjort de för ja vakna å de va nästa dag efter en liten stund =p haha

men nu ska ja dra mig till tv:n och se på en film och va lite onyttig tror ja å äta chips innan ja ska sova så ja kommer upp till jobbet imon. = )     9h känns i benen sen.


ha de fint alla å hoppas ni har en bra sommar trots vädret.  
pözzhajj  =  D



Jag har itne fått vara i solen så mkt men ja har haft en bra sommar ändå me mkt annat = D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0