Måndag... 16 dagar kvar =)

ja då va en till dag till ända å man ska snart sova igen. lr försöka går inte så bra kan lägga mig vid tio men ändå inte somna fören vid halv 1. å sen vakna tjugo över 5. lagom skoj. å så ska man upp 7.  pigg nää inte så så blir till att  få socker kikar me olika meddel för att klara dagen. =P 

så nu har ja tagit mig igenom dagen å den gick faktiskt rätt fort va nått å göra helatiden så de va bra. Då tänker man inte på tiden. = )
efter jobbet gick ja för att handla lite å vem sitter inte där i kassan om inte sigge =P de va längesen man såg han. så de va riktigt skoj fick pratat lite men va inte mkt eftersom att de va kö.  sedan när man e hemma å går från bussen går en från gympa styrelsen där, men ja e så irreterad på dom att de inte ens blir ett hej de förtjänar dom inte. jag fick inte ens ett tack eller hejdå för de ja gjort när ja sluta.

imon e de jobb igen så nu ska de sovas snart. skoj å komma hem halv 9 sen lägga sig vid 10 för att orka upp till 7. ingen tid kvar till annat.

men sen e ja leddig 3 dagar = )

Någon som vet om man kan kolla hur mkt plats man har kvar på sin systemkamera??? lr hur många fler bilder man kan ta???

Ha de fint alla pözzhajj


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är tufft att jobba :p

Jennie är en tjej som jag jobbar med på hotellet, hon är ganska nyinflyttad här. =)

2009-07-28 @ 18:29:02
URL: http://amandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0