onsdag...

jag känner att ja e inte van vid att leva så, här fult upp från morgon till kväll i obeskrivlig värme. de e inte klokt va varmt de e å de e ju dygnet runt... nog för att ja har haft AC på jobbet när ja jobbat men ändå de e så dålig luft så kvavt =/ 
så ja vill ha literegn bara en skur men bara de blir bättre luft för nu e ja totalt vek får tvinga i mig mat för har ingen mat lust mår illa av tanken på mat =S inte bra inte bra alls... =(

idag har ja fått köpt 2 bekinisar + en del till min andra. = )   grejer till att raka benen e så trött på de men om detta funkar så ska de ju hålla upp till 4 veckor.   sen var ja på apoteket me för å hämta ut ett recept men efter att ha väntat 20 nr å  kommer fram så har dom jävlarna inte skickat receptet så de finns inget. men de va bra de  ändå för då fick ja veta att de e billigare att köpa utan recept än me just den produkten i alla fall. så då va de tur att ja inte hade något recept = D  haha men sjkt att de e dyrare då  =/

aja jag skulle ha klippt mig men alla billiga hade stängt så får bli en annan dag när ja nu kan få tid till de =/ fullt upp fram till nästa sönda så =S så hade varit skönt att få de gjort aja va ska man göra.

igår va ja i stan efter jobbet och träffa carro vi satte oss på en uteservering och tog varsin dricka... och tjöta i massor om allt som hänt de senaste. =) <3
min resa hem från jobbet tog idag 45 min längre än väntat ja hatar att åka buss kan ja ju åter igen tala om. Grrr på dom.

jobba resten av veckan uten fre då ja ska passa på att besöka badet för att få adat å solat lite har ju tappat dn färgen ja hade. segt.

idag åker Erika på festival till Arvika där ja me kunde ha varit om ja sagt ja men nää har inte tid.  kommer sakna dig gummar <3<3<3

saknar även Daniel som ja inte träffat på länge nu eftersom de varit så mkt jobbande. =(
på freda då äntligen =D=D=D=D=D=D <3
jag älskar dig pälskling <3 ses snart <3   42 dar kvar sen ses vi massor =D <3 <3 <3 längtar så...

ha de fint pözzhajj

nu tänkte ja gå och kolla på en film å skita i allt ja måste göra för å ev varva ner lite... 

hoppas ni har de bra =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0