Söndag...

idag är det söndag med andra ord måndag imon och jobb. jag har la lite pepp men ändå inte. jag är inte pepp på att gå upp klockan 7 å sen vara borta hela dagen och komma hem vid kvart över 8 på kvällen.  men de löser sig.
bara bussarna kommer så. vilket dom inte gjorde igår och dom går bara en gång i timmen lagom tajmat.  så kom sent men var ju inte mkt att göra åt. 
sen blev det stan direkt efter och åka till lliseberg för att kolla på häckner är ju inte många dar kvar nu som han är där. å väl där stöter vi (jag och daniel) på linda, simon, tobbe och tezz. så dom hängde på.  Han var bra och iår var det faktiskt bättre än andra år för det vara mer saker som han inte brukar ha me och en del nytt.  han e för skön den mannen asså =P haha 
 men sen va ja helt slut i benen F*N va ont ja hade å man hade hela vägen hem kvar men tillslut var vi hemma.

idag blev inget som tänkt men men... sånt händer.  så nu är ja äntligen hemma och ska göra mat som ja kan  ha me mig imon, få röjt lite man får passa på att slänga när inte alla e hemma för då finns de plats i soptunnan =P XD hahaha
sen om ja orkar ska ja börja gå igenom min gaderob... =D de kan bli både roligt och tråkigt haha  = )

Idag kom therese hem från grekland så nu e hon brun men om ett tag hoppas ja me på att vara de...
OM...
4 Dagar fyller Fiia år så då blir de utgång =D  <3
5 Dagar marknad
6 Dagar bror fyller år men ja ska jobba.
7 lr 8 Dagar åker till brännö för att firra bror, färga mammas hår, hämta hem lite grejer och umgås me familjen för andra lr tredje gången denna sommaren =/
9 Dagar hem för att jobba 2 dagar.
12 oj en ledig dag =O men blir de nog att man träffar någon man inte träffat på länge är så många man vill träffa men som man inte har hunnit me =(.
13 Jobba
14 träffa sandra kanske och börja packa då e de nära =P
15,16 jobb, jobb
17 Dagar åker jag till Tunisien me Pälskling <3 <3 <3   =D=D=D=D=D

detta har varit både en bra å dålig sommar. jag har fått in massa pengar men å gjort många saker men inte träffat vänner så mkt som ja hade viljat lr fått sol å bad, lr åkt iväg på små resor...
men nu har ja kommit igång å de ska hålla i sig för snart börjar trean å den ska bli den bästa den ska vi minnas länge =D 
trots att den bästa läraren är borta...
den sämsta e kvar som ja hatar över allt...
mina betyg är inte va dom kunde varit om ja sköt skolan och mått bra...
men nu jävlar ska ja kämpa nu ska ja göra så att ja blir stolt över mig själv de sista året...
visa att ja kan om ja vill...
visa att allt ja får höra inte stämmer in på mig visa vem ja e...
visa att ja e inte som du ja kan klara detta även om de blir själv...  jag har inget stöd från din sida för ja vet att du inte gillar va ja gör å att ja inte e hemma å hänger utan e borta jämt ja vet om de vrf skulle de annars kännas så jävla bra förlåt men de e så skönt att vara på vift och sysselsatt jämt då mår ja bra...
i din närhet känner ja tyvärr inte de då går ja me stenen i hjärtat och gråten i halsen och känner att bort bort bort ja vill bara bort...
så om ett år me lite tur flyttar ja =D  beroende på var de finns att läsa vidare så blir de så. jag längtar så...  = )
jag ska nå mina mål jag har rensat min telefon och fått bort typ helften antingen för att vi tappat kontakten de inte är äkta lr bara för ja inte minns vilka de e längre... skönt.
nu ska ja gå uppåt, ja ska nå toppen, jag ska komma ditt ja vill, å bli stolt över mig själv. kan inte du blir de så ska ja åtminstone bli de själv...

Ha de fint alla nu ska ja gå å göra nytta å jobba för att nå min topp...

pözzhajj trevlig helg...


Tack för att du finns och får mig att le och må bra...



Jag saknar mitt långa fina hår jag fattar fortfarande inte va ja gjort =/



Sommar och sol vrf inte bo i en pool??? = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0