tiden springer iväg...

ja tiden bara försvinner. så nu får ja skriva några rader när ja e hemma å lite ledig för en gångs skull ja har en dela ja borde göra men de får vänta.
hänt mkt haft underbara stunder på brännö me lite olika människor = ) <3 jobbat en hel del, vaccinerat mig så min arm var helt bort domnad, varit på backaplan me carro = ) <3 å handlat slut på mina pengar, varit på bio me kära syssling och pratat i massor = ) <3, haft picknick i regnet, och träffat min familj lite. å massa mer. så de e inte konstigt att tiden springer iväg. =D
imon blir de till att träffa carro å madde på förmiddan innan man drar vidare för att träffa lite annat folk. å ha de allmänt skoj å avsluta dagen me å grilla så hoppas de inte regnar. = )

å de fortsätter i samma tempo i fortsättningen me men lite luckor finns de i nästa vecka fortfarande men de e snart fulla de me tror ja...  =P

på fre ska ja träffa samia de va längesen de så de ska bli skoj =D <3
sen jobb på lör... boring
sen träffa sandra på sönda å de va me längesen så de ska bli skoj =D <3 då får vi komma på något roligt att göra. = )
sen jobb, jobb... men om de e väder drar ja ut till brännö efter jobbet lr på onsdag för å stanna till tors då de ska firas för fiia som fyller 18 = ) <3

Sofia,Jenny och Jag på brännö = ) <3


Fiia, Jenny och Jag på brännö = )  <3


Jenny, Fiia och Sofia på brännö = ) <3 ni förgyller min dag<3 Älskar er tjejer<3


Hela gänget på en och samma bild tillslut =P <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

aw snuttisar <3

2009-07-29 @ 16:16:02
URL: http://caaarroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0