tisdag

nu är då en dag till ändå och man känner sig lagom tröttt. kunde inte sova i natt heller. de e konstigt att man kan vara så trött men ändå inte somna. =/  somnade efter att klockan ringt att ja skulle gå upp å så hade ja råkat stänga av den men som tur va vakna ja igen men då var de bara 10 min kvar till ja skulle gå så de blev inte riktigt som tänkt skulla ha hunnit duscha håret å fixa maten men de sket sig. fick slänga ihop maten i en bytta på me kläder å spring. äta fick ja göra på jobbet.  =/  fyy för en sån start.
jobbet har rullat på inte suttit ner på hela dan var att göra hela tiden =S kom iväg 20 minuter efter stängning så ja kom me mig buss som ska passa me den i nödinge som manmåste bytta till nu för tiden. men när man kommer till nödinge åker den ja ska me å den ja e på öppnar itne dörrarna så att man kan springa efter fan va arg man blir...  =@  HATA
chaffören fattar inte va ja menar när ja tycker att den ska vänta. men tillslut erbjuder han sig att släppa mig på vägen så de va ju alltid nått. så fick gå hem från surte norra. bättre än nödinge lr vänta där i en timme. =/    jag fattar inte vrf dom skulle göra om bussarna så =/

imon blir de till att fixa de sista grejerna till resan i stan me Daniel sedan träffa Erika = ) <3 får se va vi hittar på.

ha de gött alla mer en annan dag... kanske inte imon men snart... =D

pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0