torsdag...

då va de en ny varm dag å tänka sig de e fortfarande hur varmt som helst... å då ska ja stå inne och jobba hela dan vist låter det roligt nej. men IMON får ja åka till havet och bada fan va ja har längtat va =D   alla kommer in å pratar om hur varmt de e å bada å blabla  man blir ena depremerad.  men då kan ja skryta mem AC:n som finns så att ja kan ha något kallare inne ibland ner åt 16 grader me då kan de till å me va ltie små kyligt...  men då e de bara att stänga av en liten stund så praktiskt solen går ju inte direkt att stänga av ;P

jag e hur borta som helst just nu eftersom att ja inte fick en så lyckad kväll igår, så mina ögon ser lagom fina ut.
det var längesen nu ja hade en sådan jobbig natt men ibland så kommer dom bara å man vill bara bort dom stunderna.
blev inte av att ja tog ledigt idag även om ja vet att ja nog hade behövt det för både kroppens skull och att hinna me allt men men  e bara till å bitta ihop i 10 h å sen gå hem å vila. kanske städa mitt rum men fördelen e ju att man hittar allt så lätt när de e stökigt =P haha

ha de nu fint så ska ja snart dra iväg till bussen men kom upp tidigt även om ja va lagom borta så fick tränat lite duktigt av mig =D  ikväll igen om ja inte e för trött =)

pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0