huvudvärk...

Jag hatar huvudvärk å speciellt när man får det när man jobbar det förstör verkligen dagen för en. som tur var skulle jag inte jobba hela dagen idag utan bara fram till 3. jag hade lagom mkt att göra så ja kunde fixa me tidningarna som kom ta upp nya å bort gamla fylla på de mesta och göra klart för eftermiddan då de e svårt att hinna me sådant.  = )
sedan skulle ja ta mig hem å de tog 1.5 timme tack vara att ja blev fast i bohus i ca.50 min så kunde ha gått hem om ja vetat de.
 
Jag hatar dom nya busstiderna som i söndas när ja skulle hem från erika i kungälv tar ja en buss 17.29 som e i bohus 36. vi frågar om han kan säga till den andra bussen att vänta eftersom att den ska gå 35 så o genomtänkt men han bara säger nej de blir så länge den får vänta då. seriöst 1 minut ska vi inte få komma vidare då eller men då säger han bara ni får ta den som går 18.05.  lagom skoj att vänta på bussen i en halvtimme så får bli till å gå lr ha cykeln i bohus för å slippa vänta synd ja inte kunde gå då. hade ju så ont.

Imon drar ja ut till brännö me sofia för att passa min syrra och umgås riktigt kul ska de bli = ) min syrra har köpt studsmatta så den måste ja ju testa = D haha XD
får se hur varmt de blir om man badar nått men ja tror de e tvecksamt...

midsommar närmar sig men ja vet fortfarande inte hur den kommer att se ut  = / de blir till å vänta å se... men ja kommer vara me daniel i alla fall. = )


ha de fint nu ska jafixa i ordning lite på mitt rum innan ja får besök ha de fint pözzhajj  = D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0