midsommardagen...

nu har ja då kommit hem igen efter att ha varit borta ett tag. åkte till daniel igår på morgonen för att förbereda och så innan sofia och ola kom.
man var lite tveksam innan hur det skulle gå eftersom attt dom inte hade träffat varandra innan men det gick bara bra å ja tror vi får ta å göra det snart igen för skoj var det =D   spela ett spel, tjöta, gjorde mat å var ute å gick...  man minns det och man hade roligt utan alkohol för min del = )   toppen...     sedan på kvällen blev det bak gjorde en tårta me grädde å jordgubbar på = ) den blev riktigt god må ja säga = D  *stolt*  å chips å godis skulle ha kollat på film men ja känner daniel så väll att ja vet att han skulle ha somnat så hoppade det utan satt och pratade... ibland kan det vara bra å göra det med.  jag behöver få ut så mkt så e bra att ha sådanna stunder ibland...
en helt klart godkänd midsommar = )     från att inte veta vad man ska göra till en toppen dag de e bra gjort  hahah XD


idag såg jag och Daniel på Twilithe man har ju hört mkt om den men aldrig blivit av att man har set den men nu e de gjort å den var riktigt bra ja kan lätt se den igen å ja hörde de ska komma en til den 20 november den ska ja se = D  någon som e på ???  = D
den va både spännande, romantisk och helt obeskrivlig...  å han såg ju inte dålig ut heller =O  =P

vi såg även bröllops duellen här om dagen och den var me bra = )  tänk när man själv ska gifta sig man kommer ju vara hur glad å nervös som helst men de kommer bli den bästa dagen i ens liv =D  <3


imon blir de jobb jag är inte så pepp på de just nu men de får la gå jag får hitta roliga tidningar att läsa de har ju kommit nya nu XD HAHAHA  sedan får ja lafördriv tiden bäst de går för söndagar e de inte många kunder.
 
Månda- vara me pälskling och göra något skoj får se va de blir inget så utan bara äta ute, bio lr bowla för att det är våran dag = ) <3 2,5 år <3  <3 <3  Älskar dig mest pälskling <3  du e mitt allt <3 <3 <3 vore inget utan dig <3 <3 <3

Tisdag- jobb igen

Onsdag stan me carro å kolla in rean man kanske hittar nått...  behöver bekini underdel

Torsdag- brännö me min + Daniels familj för att lära känna varandra något bättre har ju inte börjat så bra...

 så de blir en fullspäckad vecka = )  ha de fint nu måste ja dra å fixa mat att ha med mig imon till jobbet... 
 
pözzhajj


ja å älsk



Bara för att du e mitt allt ocg jag älskar dig över allt annat kommer sakna dig så tills vi ses fy för att sova själv specielt nu när man sovit me dig flera nätter...  <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0