sommar...

de där ska inte förstöra min dag de ska inte förstöra mitt lov de ska inte förstöra mig...
jag fattar inte va felet e va har ja gjort jag bara visar att ja inte orkar me va som helst å att ja inte vill bli behandlad hur som helst ja pallar inte de...  inse fakta snart att vi kan klara oss själva vi har gjort det i många år nu vi e inga små barn längre utan vi vet hur verkligheten funkar något som du inte verkar ha förståt...  vilket e synd för vi tänker inte krypa eller be utan vi kan sticka å klara oss själva bryta helt... det är tråkigt men den som skulle lida mest e nog tyvärr du själv så vrf inte inse fakta... ja flyttar så fort ja får råd me det så e de bara ja pallar inte me skiten...
öppna ögonen och se verkligheten någongång de går inte att leva i en egen värld hela livet... då försvinner de som finns runt omkring en... snart e vi 3 som e borta tänk tänk tänk e de värt det ????

va bara tvungen att skriva av mig lite från min ilska å besvikenhet...

ha de nu drar ja till tandläkan =(

pözzhajj



Kommentarer
Postat av: e

jag vet att du klarar det, no matter what. Men du har rätt, ni borde inte bli behandlade på det sättet. Du vet att jag tror på dig. <3

2009-06-11 @ 14:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0