SOMMARLOV =D

ÄNTLIGEN HAR MAN FÅTT SOMMARLOV FAN VA GÖTT =D

jag är äntligen fri från skolan i 10 veckor å de känns så jävla bra slippa stressen  me allt plugga bara vara...

nu blir de till att jobba, träffa vänner, firra folk som fyller år =D, lisse, brännö och självklart me älsk å semester i värmen om de blir som tänkt de här ska fan imej bli en toppen sommar...

Ha en skön sommar jag ska börja min me att gå till tandläkan å ja e så opepp på de så de finns inte  = / =(  men de e la bra å få de gjort...

jag har även lyckats göra nått me min rygg så den gör så in i h*lvete ont =S  =/  lyckat...
skulle hjälpa min syrra me håret igår å helt plötsligt sticker de bara till i ryggen å de känns som att någon sticker 1000 svärd i ryggen på mig ja dog sen blev ja liggande resten av kvällen för gjorde dubbelt så ont om ja försökte röra mig än om ja va stilla...  trots att de gjorde ont i morsche me så tog ja mig upp de va lite bättre å fick i mig värktablett... men nu känner ja att den börjar släppa så ja kommer inte kunna komma upp sen när ja ligger hos tandläkan =S =/  får be min "favorit" om hjälp XD *NOT* HAHAHA

ha de pözzhajj





Kommentarer
Postat av: puss

grattis älskling

2009-06-11 @ 12:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0