äkta lr inte???

ärligt talat kan man aldrig helt veta om en vän är äkta lr inte... man kan tro att en vän alltid ska finnas för en å ställa upp för en att man betyder så mkt för varandra å har delat så mkt. men när de väll gäller finns de inte alltid där för en utan är borta man får klara sig själv... andra man trode inte skulle bry sig bryr sig mkt mer än de man trodde de om...
ja trodde vi skulle vara vänner resten av livet me inte att de skulle ta slut nu. efter 19 år. vfr ja fattar inte...  tänk att de kan vara så svårt att förstå... förklara för mig snälla!!!    växt i från varandra kan man ha gjort men då kan man säga de om de nu e så.... men nej skit i de...   ja e trött på falska vänner som inte kan stå för vem de är. blir bara som alla andra å e man inte som de så e man inte "rätt"  va e de här.
man ska inte tas som om man ingår i en helt annan kategori bara för att man inte röker,dricker massa lr e ute me massa vänner å sånt jämt...
alla kan inte vara lika dana va trisk allt skulle bli då.  varför inte bara vara sig själv å stå för det.  ja saknar den sidan ja lärt känna denna e främmande för mig...
nu behöver ja göra något skoj för att få upp mitt humör. barnen kan nog lösa de imon. =)  men de kommer bli tråkigt att lämna dom får hälsa på dom.   
å till helgen... ska trösta mig me att baka något då. ja behöver de...

slit inte ut ordet i onödan utan använd de när du verkligen menar de från hjärtat.... JAG ÄLSKAR DIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0