heeeeeelg... =D

äntligen e de helg...
äntligen har elishabet åkt ur let´s dance...
äntligen får ja sova... (även om ja inte kunde sova längre än till halv 8 =/ )
äntligen har ja blivigt små sjuk lr inte... =(
äntligen har ja fått klippt mitt hår... =D

igår va ja me min älskade fia va skoj vi hade de :) mys me fika å allt får bli oftare så vi kan prata vidare... fick ju sluta mitt i nu.  vi träffa även sandra å christoffer om ja mins rätt att de va de han hette =P  namn e inte min grej.  mkt skratt =)
love yaa girl <3

idag har de äntligen blivigt aav att ja har fått färgat mammas hår hennes present från mig för va inte så lätt när hon fyllde år eftersom ja då kom direkt från sjukhuset.  
senare ska ja å daniel dra å träffa några kompisar sedan ut om ja orkar me min hals å näsa...   e melodifestivalen annars men de gör inget om man missar de fiaskot... snälla snälla kan vi ju skicka för vi kommer ju ändå sist om vi skickar nått bra så varför inte skicka nått så vi får oss ett gott skratt å de andra länderna börjar undra lr så e de perfekt eftersom de andra brukar skicka konstiga saker =p hahahaha XD  men de som var synd var att inte amy gick vidare istället för den där sofia me alla. de verkar inte som en höjdarlåt å varför skulle någon rösta på den nu om de inte gjort de innan.

nästa vecka e sista veckan på min praktik utan handledare men de ska nog gå bra de andra finns ju där å de går så bra så. ska hålla i en hinderbarna me barnen istället för deras rytmik pass som en aktivitet får hoppas de går bra... men de gör de säkert =) ^^


ja å fia =)


ny klippt men inte fixat helt än... =)



sandra =)  från en teckenspråks lektion när vi leker oss igenom lektionerna hahah XD
sandra





ha de gött  pözzhaaj

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du teckenspråk? :)

2009-03-22 @ 15:10:55
URL: http://mormorsmammelucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0