nejnejnej ja vill inte...

neeeej va e de här nu e ja sjuk igen lr börjat å me min otur på sista tiden går de nog åt fel håll så de blir värre. =( ja vill inte vara sjuk i helgen å ja kan inte vara borta mer från praktiken. blääää
imon ska vi prata om mitt omdömme men sen får de andra kolla när hon åker på semester för annars får ja ännu mindre tid att göra nått på. =/
blää imon börjar ja 7 så blir till att gå upp tidigt. allt innan 8 är tidigt. men de jobbiga e att ja e inte säker om de var 7 lr halv 8 men har för mig de va 7 denna veckan å halv 8 nästa för då ska ja börja 6  en dag.  haha lyckat malin att du har koll =P 

ibland kan man börja undra när barn börjar gå runt och bitta å nypa varandra. =S  men annars e de allt goa =D

idag för en gångs skull hade ja lite mascara på mig å barnen ba du har fixat ögonen.  =)
 haha

nää nu får ja fortsätta me arbetet så ja blir klar någon gång.

ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0