Nu har man varit i skolan igen...

Nu har man då varit i skolan igen efter 6 veckor.å de gick ju bra men vi har ju en lärare som börjar me tusen saker direkt vi skulle skriva massa å ha en redovisning spela teater för klassen men vi vägra våran grupp. vem vill göra de in för en sån sjuk klass ingen. men de förstod inte läran utan sa att vi skulle fundera på va de va för fel på oss. så säger man inte. ingen gillar den läran å de e förståligt så som hon e.  men bortsett från det och lite annat så har dagen varit toppen ja har varit rätt pigg å humöret har varit uppe å ja blev förvånad själv ibland men man får ju inte roligare än man gör sig så. =D
ja hoppas de fortsätter så här att humöret håller sig uppe. =)   ja ska fan få ordning på mitt liv nu, ta bort alla som inte förtjänar att finnas kvar å finna nya... msn,mobil å bildagbok alla som inte hör hemma på min lista rycker.
Tycker du att du förtjänar att vara kvar???   visa de för mig me då.  det är lätt att säga till någon att den betyder men att visa det kan vara deso svårare.  de behöver inte vara något stort utan bara en kram ett tecken på att man vill ses eller prata vad som helst.  de kan rädda en dag.
å ska se till att få till alla mina betyg me de ja har chans till ,för nu har ja tappat å e inte nöjd me de ja fått å de e som de e å ja får skylla mig själv. men de har sina själ så om de går uppåt nu så kan ja fixa det som är kvar.  erika du får lära mig att plugga. =)

men men sluta nu ja pallar inte me de... mer säger ja inte. för ja ska inte förstöra mitt humör mer.

Kommentarer
Postat av: erika

Åh hahahahha jo det är klart om jag kan hjälpa dig med något så är det klart att jag ska! haha <3

2009-03-23 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0