sista dagen...

idag var de sista dagen på praktiken å de va som de var 2 av våra barn var där restan var från andra ställen en liten som var så söt ja tycker synd om han. han var runt 1 år och brukade vara på öppnaförskolan. så han kände ingen å skulle vara på våran förskola  från halv 7-17.30 stakarn.    
var massa strul me personalen så ja å den andra från min avdelning stod själva me barnen när vi skulle gå hem de andra 2 som skulle komma hade inte kommit =/   men tillslut kom den enda av dom så vi kunde gå hem. lån en från de stora barnen me för de va flera där.
trots att ja bara var där i 4h (de kändes som ännu mindre )så han en unge kissa ner mina byxor lagom skoj.
ja som bara skulle hjälpa han att tvätta sig.
sen har ja varit hemma å städat mitt rum de behövdes... haha

let´s dance ikväll de blir jämt alla de som e kvar e bra men ja vill att lajla åker ut.hur hon nu stavas. hon e bra men ja gillar inte hennes stil.

igår fick ja mitt första påskägg me godis i. =)  fick de från förskolan å dom fick chockladbollar.  barnen fick gissa va de var i. vi ba va brukar ni få i erat påskägg å alla kolla på oss dom frågetecken hahah =p  så fick visa å allas ögon växte fort hahah =p XD       men nu har ja ett tag.

å igår i väntan på bussen kolla ja lite i affärer å ja hitta en tröja å ett par skoj som ja blev kär i =)  vill ha =)=)=)=)   så får se om ja köper dom när ja får pengar om ja ínte har min vanliga otur att de e slut då lr nått...

snart tillbax till skolan igen fyyy vill inte skoj att träffa folket men inte lektionerna å då måste man ju jobba igen :(

aja ha de gött  ska dra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0