tisdag

veckan har rullat på rätt bra ändå de e redan tisdag men de klart de känns även som de gått flera veckor. ¨
igår hade ja besök på praktiken av läran å de förstörde resten av dagen kändes de som.... för om inte ja får mitt betyg bara för att min handledare e där lite så hon knappt ser mig å att ja får klara mig själv typ hela tiden så å de dåligt. då ser hon inte att ja klarar att göra massa själv så då får ja kanske inte behålla mitt betyg kast...  men nu får ja jobba 1h längre denna å nästa vecka för att ta igen lite att ja varit borta å slipper ev att komma tillbax på påsklovet då men de tänker ja inte göra ändå... men min handledare e ju inte där nästa vecka ändå så...  tänk att man ska klara sig så mkt själv på sin praktik egentligen ska den vara tillför att man ska kunna kolla å lära sig å göra själv om man vill...   å min lärare kunde inte förstå vrf ja inte längre känner att ja vill jobba me sånna små barn. men man kan ju ändra sig å de ja vill jobba me fick ja ju inte praktisera på för henne. men nästa år hoppas ja på.

trött trött trött är hur trött som helst å de var ja igår me. men har en jobbig vecka me. sluta 5 igår å idag å imon halv 6 tors 3 men börjar 7.fre halv 4 slapp sluta halv 6 som de va sagt först. segt... men ska försöka få gjort mkt skoj i helgen. =D

var på bolt 3D i söndas de kom som en chock för ja blev erbjuden att gå me gratis men de va bara så att ja han ta på mig skor å jacka å gå men de va gratis =P hahah  den va söt men lång för att vara för så små. lite utdragen på visa ställen. men var inte så att ja känner att ja ska se den igen.

snart hoppas ja vara helt på benen igen. så ja får min ork tillbax. ska köpa träningskort men ja har bara svårt att bestämma var.

klippa mig snart nu har ja ju pengar. håret blev inte lilla som tänkt utan rött =S aja de går ju de me men får göra om de snart för nu e de inte som ja tänkt mig.

3 dar kvar till helg =D  jaaaaaa


ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0