jag tror det är onsdag idag...

jag har inte så stor koll på dagarna längre känner jag =/ men va gör  de... ja ska idag ängna mig åt att skriva på mitt J*VLA arbete som ja hatar över allt annat just nu... men de e så de e... de måste göras å de kommer vara så skönt när de e klart... men då väntar massa prov men de ska vara ett välförtjänt lov så e de bara, men behöver inte överdriva för de
=/

men börjar sent imon för de va nått i skolan np för eng A om ja inte hörde fel lyssna inte så noga mer än på att ja börja vid halv 1 =D  å på fre kan ja va ledig skönt skönt men ja åker ditt å har en lektion matte som e frivillig eftersom vi missar den på tors... å känns som att de e bra å gå eftersom de e np på tisdag =/ . sen e de helg skönt kan tännkas men de blir matte plugg då för ja ska minsan klara detta provet...   men först lite stan på fre me carro för å leta klänning till studenterna =)

helgen som va då ???
Tors-  skola sedan hem å göra mig iordning innan de bar av in till stan för att se chortechen där min sysling var med. såg inte hela men lite. sedan blev de sticky med daniel, carro, jenny, sofia och madde + att vi träffa på massa vi kände där.
det blev dans prat å allmänt trevligt till stor del. men tidig hemgång för vissa av oss eftersom ja skulle jobba nästa dag. + att ja fått världens jobbigaste näsa just idag som bara ville rinna...  men vid halv 3 kunde ja somna tillslut.

Fre- upp klockan 7 igen för att göra mig klar å sen åka till jobbet. lagom pigg å mer sjuk. men den dagen gick den me. sedan blev de en lugn hemma kväll istället för utgång.

Lör- idag vakna ja å till en början inte kunde prata men tillslut så kom den tillbax. åkte iväg till marstrand me daniel där de tyvärr inte var så varmt som tänkt. blåste brrrrr =S     så blev en kort vistelse me fika, promenix å affären. å ja hitta en kläning =D  lagom till somman enkel men fin =)   nöjd...  sedan bar de av hem å ta de lugnt.

Sön- idag var de åter jobb men ja va lagom pepp för de när ja vakna eftersom ja vakna å var hur varm som helst så ja tror att ja hade väldigt hög feber å hosta å förkylning toppen... *NOT*
fick ta tabletter, dricka å äta för å hålla mig på benen hela dagen. tillslut var dagen slut å ja fick åka hem, va så seg att ja inte orka laga mat så när familjen kom hem från brännö köpte dom me sig pizza =)  de va längesen...
 med andra ord så va helgen bra men hade varit bättre om ja inte varit sjuk.

hoppas på att bli frisk snart så ja kan träna igen nu när ja väll hade börjat...


ha de fint nu blir de skriva arbete  pözzhajjj








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0