lörda...

idag har ja börjat på min sv uppgift där man ska vara en författare och läsa en bok "lite" irreterande att boken inte funkade nu när ja skulle börja (har cd bok tack vare att ja har jobbigt för att läsa så troligen en mildare dyseleksi hur de nu stavas)  så nu vet ja inte va ja ska ta mig till men har letat upp lite fakta om författaren men e svårt å få fram allt som ska vara me.
sedan blir de till att prissätta å lägga saker i lådor som vi ska sälja imon me lite tur på en marknad =D   hoppashoppas på att de funkar.  =)

nu är då 2 studenter avklarade av dom som ja ska gå på skulle ha gått i onsdags me men tyvärr hade ja redovisning då så fick hoppa de.   men biler kommer senare =)  men de va bra väder å de va hur glada som hellst =D=D=D  grattis till alla studenter =D

älsk kom på besök i torstas för å hjälpa mig att fixa iorning alla grejerna så att ja ska slippa stressa ihjäl mig.   för tillfället ligger han å sover så ja ser till å få gjort en del tvättat skolarbete å nu ska ja ut i solen =D  e så skönt me sol å värme =D  så blir nog promenix idag kanske upp till sjön me får se va klockan säger = )

nästa vecka blir de skola 2-3 dar så skönt me kort vecka å veckan efter e de skolavslutning =D  JIPPI
6 dagar kvar  kämpa på de klarar du...

ha de fint å hoppas ni har en bra helg ute i de fina vädret  = )

pözzhajj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0