lördas =)

i lördas blev de till att åka in till stan å köpa studentpressenter, kläder, hårfärg å lite så =)
det blev en lång dag men gjorde några fynd som tur var så nu ska ja inte handla på länge... =P

1 tunnika från gina trico
ett skärp från pepper
studentpressenter som ja inte kan säga vad  = P
hårfärg lila å blont = )
krokar till dörren
men tyvärr inga leggins fanns inte min stolek någonstanns =(

sedan blev det pizza på kvällen orkade inte ställa mig å laga mat efter en heldag i stan å avslutade det med att färga mitt hår =D   men siken tid det tog över 2 timmar =S        men bra blev det å mitt hår la sig perfekt sen me när de torkat så de kunde inte bli bättre då blev ja glad =D hehe    kunde ha blivit lite ljusare blont men ja e nöjd de kommer ju blekas i solen me å vill inte få de vitt  XD




när ja handla gången innan me sofia hitta ja ju skor å linne...




ja å älsk
i stan =)        å ja e så otroligt glad över allt älsk inte har de långa svart håret längre =D (A) <3



dax att färga haha XD     sexigaste frisyren asså ska nog gå så till skolan...



Klart =D syns kanske inte så tydligt...           Nästa dag påväg hem från jobbet



den bilden får avsluta för idag så blir de mer en annan dag =D 

ha de fint    snart sommar lov JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA =D

Kommentarer
Postat av: Daniel

gud va söt du va på den näst sista bilden (A) =) <3<3<3

2009-05-25 @ 22:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0